1 Şubat 2016 Pazartesi

Adım Adım Çocuk Gelişim Seti Neymiş Merak Edenlere...

Adım Adım Nedir?

Adım Adım uzman pedagog ve psikologlarca hazırlanmış, çocukların aylık gelişimine özel, kitap üzerinde aktivite yapılabilen ve çocuğunuzun gelişimini destekleyebileceğiniz bir gelişim setidir.
Bu setin hazırlanmasındaki amaç; çocuğun hayatındaki önemli kişilerle yakın bir ilişki halinde dış dünyayı deneyimlemesine olanak sağlamak ve öğrenmeyi günlük yaşantı içinde desteklemektir. Karşılıklı duygusal alışveriş, keyif alma hali, aynı şeyle ilgilenme durumu, keşfetmekten alınan haz çocuğun zihinsel, sosyal ve duygusal gelişimi için son derece önemlidir. Pek çok araştırma, çocuğa bakım veren kişi ile kurulan böylesi ortak bir paylaşımın, çocuğun gelişimine olan katkısının büyük olduğunu göstermektedir. Adım Adım hem eğlenceli, hem de eğitici bir rehberdir.

 9-48. Aylar Gelişim Süreci

9 – 48 ay arası çocukların gelişim süreci bütün yaşamlarını biçimlendirir. Duygusal/sosyal, motor, dil ve zihinsel gelişimlerinin temelleri bu dönemde atılır. Kişilikleri oluşmaya başlar, yetenekleri ve becerileri bu dönemde gelişir. Adım Adım, anne ve babaların bu dönemi doğru yönetmeleri ve çocuklarına verecekleri eğitime planlı destek için tasarlanmıştır.

Aylık Adım Adım gelişim setlerine göz atın.

Aktivite Kitabı: İlgili aya ait gelişim tablosu, aktiviteler, aktivitelerin amaçları, ebeveynlere yönelik talimatlar ve önerilerden oluşur.

Gelişim Tablosu: Aktivite kitabının içinde yer alan tablo, çocuğunuzun aya özel gelişimini anlatır.

Oyun malzemeleri: Her aya uygun aktiviteleri uygulamaya yönelik oyun malzemeleri içerir.

Ebeveyn/Çocuk Kitapları: Aya özel çocuk kitapları ya da anne babalar için bilgilendirici kitaplar yer alır.

Hikayeler: Çocuğunuzun yaratıcılığını ve hayal gücünü geliştirir.

Çocuk Şarkıları: Çocuklar için özel hazırlanmış ve çocuklar tarafından seslendirilmiş şarkılardır.

Makaleler: Uzman pedagog ve psikologlar tarafından hazırlanmış makaleler anne ve babalar için yönlendirici bilgiler içerir.

Nasıl Çalışır?
Satın Alın
Çocuğunuzun doğum tarihini girerek, uygun Adım Adım paketini satın alın.

Eve Gelsin
Aylık gelişimine özel hazırlanmış setimiz her ay evinize teslim edilsin.

Eğlenerek Öğrensin
Uzmanlar tarafından hazırlanan Adım Adım gelişim setleri ile çocuğunuz eğlenerek öğrensin.

Paketler
Adım Adım abonelikleri, çocuğunuzun içinde bulunduğu aydan başlayarak seçtiğiniz pakete göre 6 aylık, 12 aylık ya da Kazanç Paketi ile 15 ay ve üzeri ayları kapsar.

Yorumlar
Adım Adım gelişim setlerini tercih eden anne ve babalardan gelen yorumlar ve videolar.

D&R'dan satın almak isteyenlere

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...