8 Haziran 2012 Cuma

Geçen Hafta Okumak İçin Seçtiğimiz Kitaplar


Kızımın kitapları çok seveceği heralde içime doğmuştu... Bundan üç sene kadar önce Vatan gazetesi çocuklar için kuponla Morpa yayınlarının kitaplarını vermişti. O zamanlar bende nasıl bir azim ve enerji varsa hem Morpa yayınlarının kitaplarını hem de türkçe ve ingilizce başka kitap serilerinin kuponlarını biriktirmiş ve almıştım.


Geçenlerde bu kitapları kutularından çıkardım ve kızımın kitaplığına ekledim.  Kitaplıkta yeni kitaplar olduğunu farkedince hemen bu kitaplardan okumak istedi.

Geçen hafta seçtiği kitaplar:

Uzaylı Rola Kristal Gezegende
Boz Fare’nin Kovuluşu
Aynadaki Kız
Boz Fare Pazarda
Kuğular Aç Kalmasın
Zeynep Kayboldu
Lay Lay Lom
Boz Fare Peynir Peşinde
Kar Yağıyor
Boz Farenin Sihirli Kuyruğu
Franklin’in Müzik Dersleri

Bu kitaplardan en çok Kuğular Aç Kalmasın ve Zeynep Kayboldu’yu beğendi kızım.

Şu aralar kızım artık herşeyi çok iyi anladığı için herhangi bir kaybolma durumunda ne yapması gerektiğini, tanımadığı kişilerden birşey alma, yabancılarla bir yere gitme konusunu sohbetlerimiz sırasında konuşuyoruz. Zeynep Kayboldu kitabı da bu konularda bize yardımcı bir kitap oldu. Kitabı okuduktan sonra akla hayale gelmeyecek bin türlü soru soruldu ve anne tarafından cevaplandı.

Meraklı Minik dergisi de bu ay Kelebekler konusunu işlemişti. Dergi haftasonu bir çırpıda okundu ve faaliyetleri yapıldı.

3 yorum:

  1. Ne güzel kitapları seviyor.Emre'de şu an ilgili ve ilgisini kaybetmemesi için elimden geleni yapacağım.

    YanıtlaSil
  2. Bir ara kızım çok kitaplara çok düşmüştü, ben de gittiği anaokulunun pedagoguna sormuştum, "bizim kız hep kitap okumamı istiyor, oyun oynamak istemiyor" diye... İleride bıkkınlık yaratır diye korkmuştum bu durumdan. Pedagog bana kızımın kitap okumayı sevdiğini ama daha çok anneyle birebir vakit geçirildiği için kitap okumamı daha çok istediğini söylemişti... Şimdi daha normale döndük Allaha şükür:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet mantıklı, belki Emre'de o yüzden seviyordur.Hep kitabını alıyor kucağıma yerleşiyor, sırtını da bana yaslıyor, resimleri gösteriyor :)

      Sil

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...