10 Mart 2012 Cumartesi

Anadolu Lezzetleri Migros Raflarında


2012’ye Türkiye’nin özünden yola çıkarak ‘AnadoluM’ konseptiyle başlayan Migros, Anadolu’ya ait pek çok değeri, lezzeti, sembol ve desenleri farklı ürünler üzerinden Türkiye’nin dört bir köşesindeki tüketicileri ile buluşturuyor.



AnadoluM’ konsepti için Migros ile işbirliği yapan Türkiye’nin köklü markalarının Anadolu temalı özel üretim ürünleri ve Anadolu’nun kendine has lezzetleri, 16 Şubat - 4 Nisan tarihleri arasında Migros mağazalarında tüketicilere sunulacak.


Şemdinli balından Afyon kaymağına Pastavilla’nın üzerinde çini desenleri bulunan Anadolu temalı makarnaları, çuval kılıflı Tat köy domates salçası, Yenigün yöresel Antalya reçelleri, Niğde’nin ahududulu gazozu, İzmir’in Kırıtaklar tulumu, Şemdinli’nin balı, Afyon’un kaymağı, Osmanlı şırası gibi yerel lezzetler de müşterilerilerle buluşuyor.


Migros Genel Müdür Yardımcısı Cem Rodoslu, kampanyanın başladığı 16 Şubat’tan beri geçen sürede, tüketicinin yoğun ilgisiyle karşılaştıklarını belirterek, “Medeniyetlerin beşiği Anadolu’nun kendine has lezzetlerini tüm Türkiye’ye ulaştırıyoruz. Sadece 10 gün içerisinde kampanya kapsamındaki ürünlerden Türkiye genelindeki tüm Migros mağazalarımızda 1000 ton ayçiçekyağı, 100 ton pirinç, 20 bin şişe şıra, 150 ton yoğurt, 50 bin adet güveç kabı satıldı” dedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...