14 Şubat 2012 Salı

Muppet Show Boyama Sayfaları


Çocuklar bir filmi seyrettikten sonra film kahramanları hakkında, filmde olanlarla ilgili günlerce  konuşabiliyorlar. Aynı şeyleri tekrar tekrar anlatmak hoşlarına gidiyor.
 Belki film sonrası hoşuna gidebilir düşüncesiyle kızıma sinemada  ya da evde izlediğimiz filmler sonrası o filmdeki karakterler ile ilgili boyama sayfaları ya da çeşitli faaliyet sayfaları çıkarıyorum ortaya. Pek bir hoşuna gidiyor ve zevkle yapıyor.


En son Neşeli Ayaklara gittiğimizde Muppet Show’un tanıtımı vardı. Benim de çocukluğum aklıma geldi ve içimden muhakkak bu filme gitmem lazım dedim ve kızım da o sırada “Anne bu filme de gidelim” dedi. Kısmet olursa Cumartesi Muppet Show’a izlemeye gideceğiz.

Pazar günü sabahtan gazete-kahve keyfi yaparken de kızıma Muppet Show boyama sayfaları vereceğim.

Hem o mutlu olacak hem de ben!

Şimdilik bulduğum boyama sayfaları adresleri:










2 yorum:

  1. bu sayfaları küçük oğlumla paylaşacağım. en azından bilgisayar başında oyun dışında keyifli birşeyle vakit geçirmiş olur.

    Çok teşekkürler,

    YanıtlaSil
  2. Kızım için araştırıp sonra da blogumda yayınladıklarımın başkalarının da işine yaraması ve beğenilmesi beni çok sevindiriyor...
    Küçük oğlunuzu yanaklarından kocaman kocaman öpüyorum...

    YanıtlaSil

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...