14 Ocak 2012 Cumartesi

Gülümsemenin Sırrı


Bir gülümseme insana hiçbir şeye mal olmaz.
Fakat çok şey kazandırır.
Vereni fakirleştirmeden alanı zengin eder.
Gülümseme sadece bir an sürer, fakat anısı bazen sonsuza dek yaşar.
Hiç kimse onsuz yaşayabilecek kadar zengin veya güçlü değildir.
Gülümseme evde mutluluk, işte başarı yaratır.
Dostluğun ve içtenliğin parolasıdır.
O, yorguna dinlenme, üzgüne neşe verir.
Böyle olmakla birlikte, satın alınmaz, rica ve minnetle elde edilmez, ödünç alınmaz veya çalınmaz, zorla sahip olunamaz. Çünkü kendiliğinden verilmedikçe, hiç kimsenin işine yaramaz.
Bazı kimseler size gülümseyemeyecek kadar  yorgundurlar, onlara siz gülümseyiniz.
Gülümsemeyenlerin güler yüz görmeye gereksinimleri herkesten çoktur.
Bu konuyu F. Collis Wildman’ın bir sözü ile bitirelim: "Her zaman gülümse, dudaklarından tebbessüm eksik olmasın, hatta bu bazen acıtsa bile."

2 yorum:

  1. Çok gülümsüyorum diye bana kızıyor arkadaşlarım ama bence kıskandıkları için kızıyorlar.Neymiş pek ciddi olmuyormuşum.Yeri geldiğinde herkes ciddi olmayı bilir.Bende biliyorum.Ama ben genelde hep gülümsüyorum.Yüzünüzden gülücük eksik olmasın.Her ne yapıyorsanız kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler, sizin de yüzünüz hep gülsün...

    YanıtlaSil

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...